Wednesday, April 1, 2009

Result Syuaib






Aku terima result Syuiab semalam. Wahhh rasa cam anakku ambik SPM lak. Heheheee.. Well result leh la tahan.

Bahasa Melayu = 100
Bahasa Arab = 74
Jawi = 64
English = 64

Ini pun dia tak study. Aku dah minta kat Ustazah buku dia untuk reversion tapi Ustazah kata tak dak apa la. Hmm Ustazah pun take for granted. Aku nak anak aku berjaya kat Dunia dan Akhirat. Walaupun dia baru 5 tahun aku bg harapan tinggi kat dia. Kalau tanya Syuaib lani dia nak jadi pilot dan doktor haiwan. Mama tak halang what is your interest and passion. But I will ensure you will get good result in future.

Dengan Ustazah hopefully u akan bagi la buku-buku tu bila nak periksa. Alasan dia tak nak bagi sebab Syuaib conteng.Budak 5 tahun paham saja attitude dia. Kalau kita org dewasa tak guide mana le dia nak tahu.

Sebab Syuaib dapt 100% mama akan fulfill your wish to get a Hornet or Sukoi 29.

No comments: