Monday, April 6, 2009

PonDok PonDok



4/4/2009,12.30 am - Bertolak dari TAT.Sampai Sg Perak aku bawa lak sampai Tapah. Lena sampai 1.30jam then Sharil continue.

Sampai di Sri Pentas, audition pondok-pondok 10.00 am. Aku sempat berkenalan dgn parents lain. Syuaib excited. Tengok dia releks ja. Aku pun tak seberani dia... HEhehee kalau dari dulu aku berani mungkin dah jadi Pengacara lani. HEHEHEHEH.... Kami sempat la jumpa beberapa celebriti -Abg Naz Melodi,Fida Apa kehalnya,Aziz Desa,Farah Diba & SYarifah Busana. First Audition di Level 1, Syuaib masuk seorg ja kat audition room. Lepas tu naik 2nd Level. Masa ni kami leh tengok telatah dari luar bilik. Aku curi dengaq ,Syuaib kata, "umah mak tok ada banyak kucing,kucing dia warna hitam nama sabrina dia terus sembang dan sembang... krew lak dok ketawa.. Syuaib mesti keletong kuattt...". hehehe

Habis kul 12.30pm then kami gi One Utama,lepas tu pi umah Tok Mak.Tido umah Ijah.Bagi hadiah kat Daniel sempena Birthday - Pencil Case Transformer. Dia suka ke tak aku tak sure sebab tak de response masa dia buka hadiah.

Dinner kat Nasi Lemak Kg Baru. Ahad 5/4/09 - Lunch kat umah Tok Mak. Lepas tu singgah umah Acu Jee. Syuaib seronok sakan dapat hadiah Mig 29 dr Tok Cu Jee. Acu ajak gi Mines. Kul 8 bertolak ke Penang. Ok jom layan gambaq...MORE IN Facebook


............................................

3hb April 09 - Hari pagi lagi aku nak Kak Anum sibuk dok deco hadiah Azila 30/3/09. Sebenarnya minah tu kecik hati sebab aku tak wish dia,padahal aku saja buat tak tau ja. Pagi tu kami pun bagi hadiah yang tak seberapa.Hope Zila suka hadiah dia.

Hari ni Besday Adik Sharil,Ijah. Abg dia dah wish kira dari kami satu family.

No comments: