Thursday, November 20, 2008

Kerenah Manusia

Semalam aku dimalukan depan org. Tetapi REDHA yang aku praktik dan terbayang muka Syuaib membuatkan aku cool. Gara2 polisi syarikat aku kena personal attack. I don't know why is she so Jealous. Dia kata aku ni such a big officer and HR is a perfect department. Biarla aku rasa dia ni dah psiko. tapi yang bestnya kalau aku nak bagi warning letter boleh tapi boss aku kata small matter.

Pagi tu aku send email in general kat semua org. Tak tuju kat sapa, yang minah tu reply to HRD OFFICER in red.Lepas tu CC kat semua dok perli aku. Apa dia ni. Kalau tak puas hati mai jumpa settle. Penakut gak Yg HOD dia ni pulak lelaki dayus sampai tak kata apa2. subordinate pun tak leh handle. Aku sabar je. Kalau kita serang kita yg tak professional. Tapi kalau ikut hati isssssssshhhhhhhhh geram je. Tapi minah ni dah too much,dia ingat dia org lama dia senior dia ada power ka?? Aku lani cool ja tunggu la masa dan ketika bila depa nak minta tolong HR. Aku bo layan. Biarla kat depa. Semalam aku dah kata kat boss aku " I won't said anything now, but in future if any problem occur you and .... handle." Bengkak bernanah hati.

Yang pasti la minah ni memang tak puas hati dgn aku la.

REDHA REDHA REDHA.

Moral of the Story = Jangan cepat melantah, guna power anda secara professional. Be cool. Record everything in Black and white.

Ya Allah biarla aku dimalukan di dunia tapi suatu hari nanti mereka akan dimalukan di akhirat.

No comments: