Monday, September 8, 2008

Business Time

08.09.2008
Aduh lenguhnya kaki. Urat simpul kot.Terhenyut aku ke office. nak cuti balance AL ada 3 hari je. Nak simpan. Nak MC nanti tak dapat MC allowance. Kena Saborrr je la. Dugaan.

07.09.2008
Liza mai umah. Wah cantiknya baju manik yg dia jual. Baju kurung, Jubah dan Jubah seluar. Aku buat promosi kat jiran2 . Lawa-lawa. Aku pun ambik sehelai. Boleh buat business nie. Buat duit raya. InsyaAllah Sabtu depan mesin basuh aku sampai. Yeahhhhhh.
06.09.2008


Hujan lebat seharian. Kain jemuran tak kering. Kena beli mesin basuh. Tak larat nak basuh manual. Aku nak buat biskut raya minggu depan. Nak mengemas lagi. Makan masa tu. Hari ni aku try Butter prawn resipi Ummi. Tomyam dan Donut.Sharil goreng ayam. Alhamdulillah semua menjadi. Syuaib paling suka Donut. Tersengeh Sharil. Aku ni bukan tak leh masak. Skills dah ada kena asah lagi.Aku ajak mama mai umah, tapi mama tak sihat. Kami 3 orang je la makan kat umah.

05.09.2008
Hari aku balik SP. Wahhh letihnya badan.

04.09.2008


Alhamdulillah makin bercambah cendawan aku. Petik dan terus jual . Sambutan menggalakkan.





No comments: