Friday, January 23, 2009

BuSy Week



Wah lega dah siap payroll.Sibuk siot dgn nak key in increament,mc and service allowances. Alhamdulillah semua dah settle. Tinggal nak siapkan payslip je.

Esok ada reunion UTMKL kat Langkawi . Hmm rasa cam mana pi la tapi tak leh ada banyak benda nak settle. Azzah Sorry sangat2. Aku memang nak pi tapi apakan daya. Ini first time aku tak pi reunion. Sedihnnya.

.....................................

Last week on 16th January, Sharil telah menggunakan kuasa VETO dia suruh aku teman mama pi KL. Aku bukan tak mau pi, fulus dah running out. Lagipun tengah bulan. Tawakal je la dgn fulus yg limited aku gagahi jua.Tiket bas pun aku beli setengah jam sebelum bertolak. Takdir menentukan segalanya. Cian lak kat mama . Nak bawak syuiab. Syuaib faham2 je la hyper gak. Nanti pening lak Mama.

The wedding ceremony went smoothly. Alhamdulillah.

Unfortunately masa perjalanan balik dekat perhentian Sg Buluh,bus broke down. Dugaan. 2 hours kita org tunggu. Alhamdulillah semua dah ok dan kami sampai Penang kul 11.45pm.

No comments: