Monday, November 3, 2008

Tanah Suci Makkah


Dah lama aku tidak menulis kat blog kesayangku ini. Risau di hati dan keja yg tak habis membataskan masaku. Friends out there please pray for me. I'm in deep depression.I know this all faith and I must be strong. Org lain mungkin menghadapi keadaan yg lebih teruk. Aku kena sentiasa berfikiran positif. Tsunami eknomi yg melanda dunia menjejaskan semua org. Begitu juga dgn aku dan memburukkan keadaan ekonomi keluarga. Ya Allah tabahkan hati ini. Hambamu redha. Ilhamkan aku cara utk mengatasinya kerana sesungguhnya semua rezeki mu adalah pinjaman utkku sekeluarga.

Mama akan berangkat Ke Tanan Suci 25hb November 2008. Mama dah dok siap beli brg keperluan haji yg tak cukup. Semoga Mama akan menempuh segalanya dan dpt Haji Mabrur. Teringinnya aku nak pi Ke Tanah Suci. Bila agaknya aku akan jadi tetamu Allah. Hopefully kalau ada rezeki pi masa usia muda lagi seronok kan. Ada seorg makcik saudara memberitahuku dia nampak kelibatku di Tanah Suci. Org kata tak lama lagi dapatlah pi sana. AMIN.

1 comment:

razif said...

Salam ,

Cari kat yahoo tp x jmpa . Lastly tgh2 mlm buta ni , terjumpa plak blog ni .

Anyway ... selamat berangkat ke Tanah Suci utk Mama . Moga mndapat haji yg mabrur . Moga selamat pergi dan kembali .

All the best wishes .