Monday, November 24, 2008

Kaca dan Permata

Kaca dan permata. Bagaimana kita menilainya??Adakah andaikan kita tepat. Kita digolongkan dalam kategori mana??

Aku kaji balik di mana silapnya aku?? Apa yg aku buat dianggap mementingkan diri dan tunjuk kuasa. Ye ka??? Aku kaji expression muka. Mungkin di situ punca. Aku kelihatan serious. tapi tak lah dan senyum selalu lak. Pernah Azura memberitahuku, Kak kalau senyum manisla.. Haa expression aku ni kena tukaq.Biar nampak cool dan kena pandai berlakon.

...................................

Jumaat lepas aku telah menelefon minah utk berbincang. Tapi dia kata tak free. So from my side aku dah settle. Kalau lepas ni dia buat perangai lagi. Lantakla. Malas nak layan.

Kat Imigresen ada masalah. Tapi kan ada org tu acknowledge yg dept HR perfect maka masalah tu dapat diselesaikan. Walaupun aku nak cuba lupakan tapi masih ada lagi cebisan yg keji itu. DELETE DELETE DELETE.
...................................

Sabtu - 22hb Nov 2008 - Aku dapat menenang fikiran . Tiap kali aku ada kat situ. Aku akan tenang. Bestnya. Alhamdulillah at least beban fikiran ku terlerai.

Petang tu pi cari kat mama krim Nur Syifa di Tesco.Jumpa gak akhirnya.
..................................

Hari ni aku akan sibuk membuat attendance. Esok lak cuti. Semoga mama akan tenang semasa menjalankan ibdah haji nanti.

No comments: