Monday, October 13, 2008

Cupcakes Blogs

Aku tengah tunggu Sharil, on the way back from KL. sambil serving cupcakes yg cantik. Hmm geramnya. Aku nak buat tapi batuk aku yg semakin teruk menganggu kerja lak. Biar lega sikit. Hmm bahana minum ais banyak masa raya. dah le sore throat tahap kronik. Hmm kena le pantang. Antibiotik pun dah habis. Senang kena operate tonsil je. Nanti la malas nak pikir. Hopefully is cure by this week. Esok nak masuk meeting lak. Segannya bila dok batuk2.

Cupcakes nak buat kat Sharil sempena Besday dia last September. Tapi tu bilaa... geram dan tangan dah gantai nak buat kek. Syuaib pun tak baik lagi. Ada batuk sikit. Dengan keadaan cuaca yg hujan dan panas menambah kesukaran nak sembuh.

Dah tambah ilmu dlm bakery ni, gumpaste. Kalau jadi gumpaste aku, aku nak letak raket badminton dan bulu tangkis. Hehehe angan je lebih. Ok la .. cau ci cau.

No comments: