Thursday, September 11, 2008

Jejak Member


Semalam sahabat lama telefon umah. Bercakap dgn mama. Kursus katanya. Mama sampaikan salam dia. Ala mamat ni tak bagi num telefon ka. Cam mana nak contect. Dia kata dia stay kat Sunway Hotel. Aku leave msg kat receptionist.

Pagi ni aku call hotel tanya rupanya receptionist tu tak sampaikan pesanan aku. So aku call front office. Baiknya minah seorg ni, dia akan call member aku and sampaikan msg aku. Setelah 6 tahun tak cakap, aku pun sembang dgn Jas. Tapi sekejap saja sebab bateri aku dah kong.

For me, there are too many sweet memories in UTMKL . The friendship that we built among AJKK1 is the best ever. We become close like one happy family. The sadness & joy we treasure. 3 years there have taught me lesson of life. Friendship.

Baik senior ataupun junior semua mesra alam. Aku dapat rasakan erti pengorbanan sahabat.
Azzah, KU,Ogee, Hanie,Hasliza, KakAmi, Kak Wan,Salaiha,Ipah,RCR, Jas, Ustazah,Normah,Yus,Kama dll. Sentiasa abadi di hati.

Aktiviti seperti Baksis di Jeli dan Yan membuatkan kami lebih akrab. Wahh Wahh best zaman muda muda. Hanya gambar mengubat rindu. Tahun lepas kami berjaya adakan reunion. Best sangat.

1 comment:

Azzah 'Izzat' AR said...

yas..

huhu syahdu..

dah 10 tahun.. aku harap persahabatan kita semua akan kekal sampai 20.. 30.. 40.. infiniti tahun..

aminnn..