Thursday, August 28, 2008

Minggu Ini Dalam Sejarah

28.08.08

Perhhh banyak lak keja ari. Selamat gaji dah 80% siap. Pagi ni Zila pi taklimat Socso. Aku nak pi tapi rasa cam tak sedap hati. Biar aku je kat office. Outsourcing operator masuk hari nie. Tiba2 labour office buat inspection. Alhamdulillah semua ok. Selamat semua dokumen in place. Baru sedang kalau nak ambik. Aku ensure all my thing in order. Sebab nya kadang2 aku ni lupa. Biasa aku insan yg biasa. Ok la cau ci cau. Lapar le perut......Mana Cik Zila.... Mungkin dia lambat sampai...Nasi Ayam dah aku pesan untuk lunch hari ni.

...............................................................
27.08.08

Dah terbukti Kubu DSAI masih utuh. DSAI menang mudah. Tahniah DSAI.
.................................................................


26.08.08 Detik Bersejarah . Pilihraya kecil Permatang Pauh. Aku rasala DSAI mesti menang la. Kawasan DSAI dah 10 tahun.
Aku cuti..... Bestnya duk rumah. Tapi jangan lupa gaji kena siap ni by 29th Ogos 08. Hari ni aku try buat Pancake.
Cendawan aku kena kulat biru. Ni kena buang cepat. Kalau dak habis cendawan aku yg lain.

................................................................

23.08.08
Kawasan panas... panas... . Perang poster sana sini. Tak sabaq nak tau keputusannya. Sama kita berdoa agar keputusan akan berpihak pada mereka yg benar.Amin.




Sempat pi Jaya Jusco. After lunch ronda disekeliling. Konsep like
Queenbay Penang. Susah nak cuci mata Syuaib asyik nak main saja. Kena pi dgn baba dia baru dia takut sikit.

No comments: