Thursday, August 21, 2008

Addicted to Blog

Sejak aku ada blog nie, hehehe ari2 nak buka dan baca. So masa rehat aku pun serve blogger lain . Baca dan ambil pengajaran. Belajar bg memajukan diri. Ada satu blog mengimbau kenangan masa dulu aku di SRK & SM. Aku diajar mengenai Cross Stitch, Jahit baju ,memasak dan petukangan. Cross stitch adalah kegilaanku dulu. Aku dapat hadiah utk crosstich pertama - Buku tanda-tanda Kiamat. Masa tu pertandingan darjah 4 kot dah lama sangat. Lepas tu aku ada le buat sikit2.

Tengok blog org lain cam best je... Kena edit lagi biar mempunyai identiti sendiri. Rasa malu lak sebab aku ni kan belajar komputer sains. sepatutnya aku lagi terror tapi sebab lama tak practice maka ilmu coding dah lupa... Tak pe nanti akan ku belajar lagi.... Perlu buka peti yg berkarat kat dalam otak ni.

No comments: