Tuesday, November 22, 2011

Syabas Skuad Harimau Muda



21.11.11 Mencatat sejarah apabila Skuad Negara, Harimau Muda merangkul Emas dalam permainan bola sepak dalam Sukan SEA 2011. Bersemangat ,berdebaq-debaq tgk bola... macam nak kena heart attack... hehhe gara gara BOLA.

Aku ni bukan la fanatik sukan,tapi bila melibatkan negara..semangatnya lain. Tambahan keangkuhan penonton Indonesia.Dengan Sabotaj...berbagai dugaan ...Jalur gemilang x cukup..tempat latihan jauh...sampai nak pi stadium kena naik Barracuda..

Biar kita dihina dimaki dikutuk, Allah Maha Kuasa..

Apa yang Indonesia benci sangat kat Malaysia aku pun tak paham. Padahal ramai rakyat Indon yang berhijrah ke sini menacari rezeki.

Bayangkan 100 ribu penonton Indonesia..bukan serangan di padang..tapi dr mental..Memang hebat MINDA Harimau Muda..Respek..

Kenangan terindah menyaksikan saat gentir dengan jaringan pertama oleh Indonesia...namun Harimau Muda tidak mengalah..menyamakan kedudukan ..masa tambahan dan akhir sekali penalti...4-3

Dalam FB, duk riuh pasal bendera Malaysia kibar terbalik.. Hmm Org Malaysia Ke Indon..Baca komen ganas... hg maki aku aku maki hang..sampai ada kata nak perang... org yg x bertamadun..ini semua attitude manusia..ada yg baik ada yg jahat...

Aku sempat bernazar, Harimau Muda menang, aku posa arini..Alhamdulillah aku sedang membayar nazarku ini...

HARIMAU MUDA membaham garuda...SENYAP STADIUM...

BANGGA Negaraku berkumandang dengan aman.

Alhamdulillah....

No comments: