Friday, April 8, 2011

Remote Control

03.04.11- Arini kami gi karaoke, perbezaan pada Syuaib yg excited terlebih sebab dia dah pandai baca...semua lagu dia nak nyanyi. Ada la satu lagu Hidustan ...bukan main Syuaib..sampai lepas balik umah pun dia dok nyanyi dlm bilik air.

On d way  balik,lalu di Kelab Cinta Sayang. Ramainya org..ruapa depa dok race remote control car. Tak padan dgn kecik bunyi dia kuat ,speed pun laju..


08.04.11-Bila Boring aku akan cat umah blog...Tapi kali ni Mawarceria tukaq background yg lama. Ceriabites aku pakai style Vantage tapi bila tgk column dia aku rasa yg old punya lagi sesuai so aku tukaq balik....Itu je...

Buat business ada up and down, ada waktu busy..sampai tido pun tak cukup ada waktu relaks sampai boring lak.last last aku decide nak pi kelas tambah ilmu.


No comments: