Monday, November 22, 2010

Keluarkan Nepal

Jumaat,19hb Nov 2010, aku terpaksa ke KL, memandangkan kos flight mahal dan tiket pada ari Khamis habis so aku naik bas Jumaat pagi. Mama htq aku dan Syuaib ke Stesen Bas. kami bertolak kui 9.45am dan sampai di Stesen Bas Jln Duta kui 3pm. Cian Syuaib lambat lunch selamat ada bekalan roti dlm bas. Dr Jln Duta aku naik teksi ke KL Central. Syuaib peneman yg baik. Kalau aku seorg takut gak.

Lepas lunch,kami pun naik KLIA ekspress ke KLIA. Sampai kui 5pm,selepas beberapa prosedur aku masuk ke bahagian tempat menunggu Nepal. Agen kata ada 5 org,tapi kat sana ada 4org. Menyusahkan betui agen.Turun naik dibuatnya .Last-last seorg lagi masih ada di Airport Dhaka. Depa ni dah la tak faham Melayu,English pun yes no je... aDUHHH... Aku call boss aku 5 kali , dia tak jawab.. takpa lepas ni kalau ada problem lantak biar org lain yg mai...aku betui betuii rasa penat sangat aritu... I wonder if the company appreciate the work I have done..
 
Sempat tgk ADIRA buat video klip lagu ILUSI kat KLIA.


7pm,aku bw depa ni naik bas ke Ipoh. Kui 10pm sampai Medan Gopeng,En Din tunggu kat sana. Lepas tu terus bertolak ke EPE Bukit Minyak naik van. Bayangkan 17jam on the road,sakit kaki lenguh badan aku.2 am baru sampai. Cian Sharil dr petang terpaksa tunggu kami...

No comments: