Monday, June 28, 2010

Too Much

Melampau betuiii..... apa perasan anda jika ada org call semasa dok sibuk di ofis..cerita masalah dia lepas tu dok ungkit benda lepas dok kata aku juga salah... tak habis ,org cam ni mmg laa..

Sebabnya

1. Buat keja kalut ... benda x pasti dah kalut tu dan ini.Ingat aku ni boneka tempat dimaki hamun ka...

2. Bila apa nak buat tak mau tgk schedule org lain... aku jenis yg rancang keja aku , aku ada GOAL HIDUP sendiri...CITA-CITA sendiri ...sebab aku learn from mistake org lain bila tua esok aku nak relaks..sementara dok sihat dan muda ni aku pulun...lagipun aku dah besaq... my life apa yg aku nak buat up to me..i know what to do , kalau laki aku pun tak kata apa (selamat dia tak cerewet), janji he trust me & support in all my decision.Sebab dia tau apa yg aku buat ada hasilnya in future.

Kalau kita sibuk...sure ada benda yg terpaksa dikorbankan...masa mengemas..bila otak dah letih,bdn sure lagi letih..kalau pi SP lani ...masyaAllah ..

3.Kata suka hati lepas tu MINTA MAAF... isshhhh ingat aku ni apa... kalau batu takpa la kena ketuk tak rasa apa...Senang ja kata sorry... kalau dok ulang the same thing seribu kali minta maaf no point.. the same thing will happen again..again ...

Gerammm betuiii laaa...kadang tak sabaq dibuatnya... selamat aku dok bayang muka Syuaib... sejuk hati...Ingat ALLAH... dealing with HUMAN IS SO COMPLICATED.

No comments: