Friday, May 21, 2010

Busy Month




Wahhh....sibuk memanjang sampai sakit kepala... letih badanku ini.. apa lagi ...semalam masa kat tesco aku try la mesin permata hijrah.. It's work... penglihatan terang dan sakit kepala hilang... lepas tu pi lak takashima.. apa lagi try mesin urut .. lega.. badan.. Yg BESTnya All Free... hehehehe... badan segar...Hahaha..

Apa la yang membuatkan aku busy... hmmm selain routine task... add on .. Blood Donation Campaign... 17th May 2010 . Alhamdulillah kami dapat 41 donor...23 complicated donor.. termasuk aku... dalam rekod aku dah derma darah 4 kali.. last tahun 2002..

Lepas doktor check aku.. aku tak leh pulak sebab my blood pressure low 100/ 70 .. Stress ... my tonsil enlarge.. Terbuku hasrat nak derma darah tahun ni..

Dah selesai Blood Donation,.. Annual Lunch ..5th June 2010, 2 week more... .lani bila depa tau ada lucky draw ramai lak nak join.. ish ishh .. tu la dengar lagi cakap org.. maila tanya chairman ni.. ini dak.. aku kata kalau pen sebatang leh gak jadi lucky draw kan.. hehehe...

AUDIT 2 pulak tu - ISO & Accounts... Fuhhh  penat ... APA PUN I LOVE THE  FUN..

No comments: