Tuesday, April 13, 2010

CGL Reunion

11.04.2010 - Reunion CGL di The Mahattan Fish Market,Gurney Penang. Yang mai hari tu, Anis, Azifa, Ramsiah,Alice, Mashitah,Marzia,Mazuwin,Fadillah,Nafisah dan Nora. Punyala gamat hari tu. Aku dari mula sampai habis reunion dok gelak sakan. Isnin gelak lagi baca komen di facebook.

Memang best siot. Lama aku tak rasa happy cam ni. Release tension. Seronok lagi.. Yang penting rasa muda balik. Walapupun dah tak jumpa 14 tahun kemesraan masih hangat. Ikutkan classmate aku 2 orang ja. Ada yang aku kenai sebab dari SRK CGL sekali, ada lak yang tak rapat langsung masa SM CGL .

Apapun depa ni original. They are themselves. Tak ada control. Memang aku enjoy habis. HAPPY sampai ke saat aku tulis disini.

Ladies you all the best.. Thank you for brighten up my day.

No comments: