Wednesday, July 22, 2009

Masakan






Minggu lepas aku rajin masak.

Hari Sabtu aku masak nasi tomato dan ayam masak merah... Tapi sayangnya dua dish ni tak menjadi. Aduii reject. Petang tu aku tak berputus asa aku buat kuih cara dan bihun goreng. Alhamdulillah menjadi kuih aku.Leh jadi CHEF PASTRY . First time buat dah jadi.

Mula tu Syuaib tak nak try,tapi bila rasa sekali terus suka.. Hehehe.. Tu la kena cuba baru tau sedap ke tak..

Ahad tu aku masak semua menjadi. Alhamdulillah.Talapia goreng -thai style,kari udang - Sharil bg 5 bintang.hehehe.Dia kata power.Sambal belacan dan bayam .

Allhamdulillah kenyang.... Nak tambat hati suami dan anak kena rajin masak.Bila kenyang hati senang bertambah sayang..

Aku ni pun bukannya pandai sangat tapi aku tak putus asa. At least bila org mai umah leh la kita masak. Kalau kat luar mahal.

Kat Link masakan My resipi ada pelbagai resipi. Satu lagi kat Mesra. Atau gi la kat Masak Link on the right of this page. Selamat Mencuba.

No comments: