Thursday, March 12, 2009

Mental Block Syndrome

Penyakit ni aku discover recently. Actually it has been among us for long time.

The symptoms are :-

1. Hasad dengki - Envy with others.

2. Like to look down on others.

3. Selalu bebai.

4. Asyik merungut tak tentu hala. Kena usaha sikit ini dak nak bantuan org je ke. Tiap -tiap manusia pun ada masalah depa. Kena berdikari la . Kata org tu tak tolong kata orang ni tak tolong. Aku pun tak faham orang cam nie. Kalau kita cerita kat depa dia kata hangpa buat la sendiri. Aku pun bukannya nak minta tolong aku hanya bercerita.Orang cam ni tak payah dok buat baik. Pelik Pelik...

5.Buat cerita dan sebarkan nama buruk seseorang. Aku bab ni paling anti orang cam ni.
Meluat tahap gaban.

6.Janji tak tepati. Bagi nama untuk join function,then cancel last minit. Bikin org lain susah ja. Aku dah budget tapi saja last minit buat perangai. Busuk hati betoii la.

No comments: