Tuesday, December 9, 2008

Mini Reunion Family Sharil

Baby Arqam Dennis
Ultraman depan kindergarden depan Inti College.

kat Balik Pulau
Baby Yin Yin
Atas Ferry


Main Time

Sabtu lepas, Along dari Banting Selangor berkunjung ke umah kami di Sg Petani. Hari tu aku masak Kari Ikan, Buncis goreng, Sambal belacan dan ikan goreng kembong. Alhamdulillah semua sedap. Heheehe angkat bakul sendiri ya . Sharil bg 5 bintang. Menambah nasi hubby aku tu. Kembang hidung aku. Hehehe.Aku call mama. Mama dah ada kat Arafah.Sebak dengaq suara mama nangis. Kecian mama mesti dia rindu kat kami disini. Aku pun rindu kat leteran mama. Rasa sunyi umah.

Malam tu dalam kul 11pm Syam, Kak Ena dan Syaza pun sampai. Esok tu Kak Ena buat Kebab for breakfast. Kami rancang nak pi Bukit Hijau tapi hujan ,cancel program. Tengahari kami makan kat umah. Lepas kenyang perut jadi ulaq sawa le. Along and family keluar, Kami semua lena. Malam Along tido kat umah Abg kat Bertam. Kami singgah umah Mak Lang kat Padang Serai. Mata pun dah mengantuk. Kul 1.30am baru sampai SP.

Hari Raya Aidiladha tak semeriah cam selalu tanpa mama. Takpa lagi sebulan ja.Lepas ni mama akan jumpa kami. Aku singgah umah mama sat hantaq brg. Hafeez nak ikut. Kami berkonvoi 3 biji kereta pi Penang. Drop Hafeez kat Bus Stop - dia nak gi ambil keta mama. Kami semua pi Permatang Tengah Balik Pulau, Umah Kak Ena dan Ijah.Syuaib sampai tak mau balik seronok main dgn sepupu2 dia. Penatnya badan.Sampai umah kemas mandi pastu lena.

Sejak dua 3 hari aku rasa tak sedap hati . Ya Allah lindungi kami sekeluarga.

No comments: