Monday, September 22, 2008

Cerita Syuaib

Ahad , aku buat chocolate chips cookies. Alhamdulillah the first round jadi, lepas tu hangit la.. Isshh kena control temperature. Sebab oven kecik. 1st and 2nd baking kena 180C - 15 minutes, lepas kena 10 minutes. Lepas buka posa kami try, taste ok manis buah. Selasa ni nak buat lagi la. Hari ni Syuaib tanya aku, mama kenapa marah Syuaib. Aku kata la dia tak tutup air. Nampaknya Syuaib semakin mengerti .

..........................................................................

Sabtu,20th September 08 - Malasnya hari ni, kena kemas gak nanti next week tak sempat lak. Kena mandikan Syuaib dulu. Lama tak cuci rambut dia. Dia tak mau bagi. Macam2 alasan . Semakin besaq anakku . Aku pujuk dia ahhh aku ada idea bagi dia pakai goggle . Mana ada kena pi beli . Haaa suruh tutup mata dia akan buka sebab tu pedih. Haaa.. ambil tuala kecil lipat bagi tutup mata. At last rambut Syuaib dapat gak aku basuh.

Lepas tu dia nak donut. Selamat ada lagi doh. Ok la korang tengok la Syuaib makan donut- Iklan Donut. Next year dia 5 tahun, baru nak ajar dia posa. Petang tu sikit2 dia panggil aku Ma Mama Ma Mama MaMa Maa Maaaaa Ma Mamamama.Sabaq ja.

No comments: