Thursday, August 7, 2008

Mistik

Harapan nak buat muffin semalam tak kesampaian. Sampai umah lambat kul 9 lebih. Dah siap berkemas dan mandi dah kul 10pm. Alaaa majerin tak keluarkan lagi. Keras ... cam mana nak buat muffin tak pa keluarkan dulu... Tunggu dalam kul 11.00pm. Hmmm tak yah buat la . Pukul berapa nak tido. Esok kul 6.45 am dah kena keluar umah. nak hantaq Syuaib pi umah mama lagi.. Tak dan.... Azam aku minggu ni juga aku mesti buat muffin ..

............................................................................

Semalam masa sampai umah pintu pagar terbuka lagi.. Aku pasti kali aku dah lock. Aku turun kereta dan bukak pintu. Ishhh memang sah pintu masih berkunci tapi cam mana leh bukak lak. Lock masih ada kat situ. Abg aku kata ni bukan keja org... ada benda saja kacau. Yela taman baru tak ramai org pindah lagi. Pintu jiran kami pun sebelah kiri yang terbuka. Heran gak.

Masuk dalam umah Alhamdulillah tak ada yg terusik. Aku pun inform jiran yg terdekat minta tolong jenguk2 umah. Yelah kami jarang balik. Seminggu dua kali saja. Tak sabaq nak permanently duk sana. InsyaAllah bulan Oktober.

No comments: